W zeszłym roku w październiku pisaliśmy, iż miało wówczas miejsce bez wątpienia historyczne wydarzenie: nawiązanie współpracy pomiędzy szwajcarską marką Aerowatch a - mówiąc ogólnie - polską koszykówką. Energa Basket Liga, Energa Basket Liga Kobiet oraz Polski Związek Koszykówki, bo właśnie o nich mowa, od tego momentu zyskały nowego sponsora.
Teraz informujemy, że w Wałbrzychu Prezes Polskiego Związku Koszykówki Radosław Piesiewicz oraz dystrybutor marki Aerowatch Piotr Sobota ogłosili przedłużenie umowy o kolejne dwa lata!
- Współpraca z Polskim Związkiem Koszykówki i Energa Basket Ligą układa się nam wzorowo, dlatego postanowiliśmy ją przedłużyć o kolejne dwa lata. Zdecydowaliśmy się na to, ponieważ doskonale wiemy jaki potencjał drzemie w koszykówce i przed jaką szansą obecnie stoi polska reprezentacja - mówi Piotr Sobota.
- W związku z awansem koszykarzy na Mistrzostwa Świata w Chinach wyprodukowaliśmy limitowaną edycję 52 zegarków.
52 sztuki, ponieważ po 52 latach awansowaliśmy na Mistrzostwa Świata.
Zegarek jest bardzo specjalny. Na jednej subtarczy prezentowany jest czas w Montevideo, gdzie graliśmy w 1967 roku, a na drugiej czas w Pekinie, gdzie zagramy pierwszy mecz MŚ.
Główna wskazówka godzinowa wskazuje dowolny czas lokalny. Zegarek wyposażono w wyjątkowy mechanizm. Czternaście zegarków trafiło w ręce koszykarzy i trenera, którzy wywalczyli awans. Pozostałe zegarki trafią do sprzedaży w oficjalnej sieci sprzedaży Aerowatch w Polsce widocznej na stronie www.aerowatch.pl.
Aktualnie zostały 23 zegarki.
- Dla Polskiego Związku Koszykówki ważne jest budowanie długofalowych relacji i dlatego cieszę się, że taką właśnie zbudowaliśmy z marką Aerowatch. Efektem wspólnych działań jest przedłużenie umowy o kolejne dwa lata, co bardzo mnie cieszy.
Umowa obejmuje Polski Związek Koszykówki oraz Energa Basket Ligę. Z kolei dziś przekazane zegarki, które zostały zaprojektowane specjalnie z okazji awansu to produkt kolekcjonerski, podkreślający rangę imprezy, w której zagramy - powiedział Radosław Piesiewicz.
Moment wręczenia zegarków oraz kontynuacji współpracy pokazuje film:
Kadrowicze otrzymali zegarki z wygrawerowanym numerem limitacji oraz swoim imieniem i nazwiskiem. Zegarki trafiły do Mike’a Taylora, Mateusza Ponitki, Aarona Cela, Michała Sokołowskiego, Karola Gruszeckiego, Łukasza Koszarka, Adama Hrycaniuka, Kamila Łączyńskiego oraz Adama Waczyńskiego. Zawodnicy nieobecni na zgrupowaniu, ale którzy są na liście odbierających to AJ Slaughter, Maciej Lampe, Tomasz Gielo i Przemysław Zamojski.
…
Jako portal branżowy w pełni popieramy takie działania i gorąco kibicujemy kontynuacji nawiązanej współpracy. Równocześnie będziemy z przyjemnością informować Państwa o kolejnych działaniach firmy Aerowatch na polskim rynku.
Wszelkie nowości, recenzje zegarków oraz informacje dotyczące marki AEROWATCH znajdują się zawsze na indywidualnej podstronie marki tu – AEROWATCH.
Redakcja Zegarki i Pasja
* na bazie materiałów prasowych marki Aerowatch